Marketing Master

Ét bureau, alle kanaler og medier, samlet ét sted.

Nøgleordene er “Cross-channel” og “Onsite optimering”.

En Marketing Master fra Lynge Olsen Group, varetager din digitale markedsføringsstrategi i et sådant omfang, at vi arbejder med medier på tværs af Google, Facebook, LinkedIn og meget mere – samtidig med at vi analyserer og optimerer din hjemmeside og tilhørende design. Altid for at sikre dig høj ROI for dit marketingbudget.

Alt i en Pakke!

Lad os sikre din virksomhed vækst og digital fremgang

Onsite

Vi udarbejder ikke blot online kampagner for dig, vi sikrer også at den trafik, vi skaber, konverterer korrekt.

Som en del af pakkeprisen arbejder vi aktivt med konverteringen på din side. Det sker gennem monitering af dine brugere, videooptagelser, adfærdsanalyser m.m.

Alt den data vi samler sammen, bruger vi til at optimere, re-designe og A/B splitteste med det formål at sikre, din hjemmeside konverterer bedst muligt.

Vi er meget opmærksomme på, at dine digitale kampagner tiltrækker den rette målgruppe fra de rette platforme – og præsenterer dem for de rette budskaber. På den måde sikrer vi den bedste digitale performance.

Kanaler

Hvorfor fastlægge sig på én kanal, når man kan arbejde med 10 eller flere?

I stedet for at du har en kontrakt med et bureau, der kun arbejder med SEO, eller kun arbejder med Google ads, så lav i stedet en ”Marketing Master” aftale med os. Det spreder din digitale markedsføring til flere kanaler, så du kan være tilstede, der hvor din målgruppe er.

Vi planlægger kampagner og strategier pr. kvartal, og der er derfor altid mulighed for at udvide og vinde terræn på nye platforme.

I nogle tilfælde starter vi med SEO, Google ads og Facebook hvortil vi senere udvider med flere kanaler. I andre tilfælde starter vi med Facebook, LinkedIn og Instagram og bygger så kanaler på, når det giver strategisk mening.

Hvad er vores fælles forventninger?

Lad os forventningsafstemme, så vi alle er enige, og ved, hvad pakken inkluderer.

Leveringstid

Arbejdet er dynamisk og noget vi konstant arbejder med at forbedre. Leveringen sker derfor over tid og leveringen er opfattet som indbringende resultater. Hvor lang tid, der præcist går før du kan forvente et positivt afkast, er meget forskelligt. Det afhænger af mange faktorer som f.eks.: hvordan din hjemmeside er nu, hvordan er din markedsføring nu, hvilken branche er du i m.m. Ofte vil du dog allerede se positive resultater første måned.

Er det “All inclusive”

Ikke helt. Vores pris er baseret på de timer, vi i gennemsnit forventer at bruge. Til PPC kampagner, hvor man betaler pr. klik, skal du forvente et budget herudover. PPC er eksempelvis Google ads, Face- book Marketing osv. PPC bygger på en ”betal pr. klik” filosofi. Vi opsætter kampagner, optimerer, analyserer m.m., men klik prisen, og det budget i ønsker at bruge på det, vil være en udgift udover vores månedlige pris.

Binding

Vi spiller altid med åbne kort. Der er 12 mdr. binding på aftalen. Det er der af den grund, at vi i opstarten bruger langt flere ressourcer på at nå positive og indbringende resultater til jer, end det gennemsnit vi har estimeret. Vi skal derfor langt hen i forløbet, før vi kan kalde vores samarbejde en positiv forretning for os.

Planlægningen

Vi planlægger 3 måneder ad gangen. Der er som sådan ingen begrænsning på, hvor mange kanaler vi arbejder med, men vi anbefaler at man tager 2-3 ad gangen og udvider i takt med at de begynder at give et godt afkast. Planlægningen sker i samarbejde og vores anbefalinger kan spænde bredt. Vi lytter gerne til nye idéer og nye kanaler i har hørt om, og inkluderer dem som trends, vi skal prøve af i planlægningen.

Processen

Vi arbejder struktureret efter et fælles mål.

Vi starter altid med at sikre, at alle værktøjer til at spore vores arbejde er korrekt sat op.
Dernæst sætter vi kampagner op på diverse kanaler og begynder at tune, tweake og arbejde via den data vi får ind.
Samtidig begynder vi at se på onsite optimeringer og lægger en plan, der løber kvartalsvis.

Planlægning

Vi lægger en strategi pr.
kvartal for din virksomhed.

Opsætning

Konverteringsmål, tag
manager og andre
sporingsværktøjer

Kampagner

Kampagner opsættes på
diverse kanaler jf. strategien
for første kvartal.

Monitering

Vi samler data og optimerer
dine kampagner.

Onsite

Vi begynder at se på onsite
optimering, re-design m.m.

Rapport & plan

Vi laver udførlige rapporter
og planlægger fremtidig
strategi.

Hvad koster det?

Hos os er der plads til store såvel som små.
Vi har pakken, der passer.

Pakkerne er prissat ud fra de timer, vi bruger på pakkerne. Antallet af timer er gennemsnitlige, hvilket betyder, at der kanbruges få timer en måned og mange en anden. PPC budget: Dette er det budget, du skal bruge udover vores pakke. PPC betyder “Pay Per Click”, og er det budget, der skal indsættes til at betale pr. klik på de forskellige medier, som Google ads, Facebook osv. Det er altså en pris, der kommer udover den, du betaler til os.

Binding: Vi er nødsaget til at lave en binding på denne type projekter, da vi dedikerer vores tid til opgaven og benytter mange af de gennemsnitlige timer under opstarten, hvilket betyder, vi først har “break even” omkring 6 måneder inde i projektet.

Starter

5.899,-
Pr. måned
Timer pr.måned
Op til 5 timer
SEO
max 3 søgeord
PPC bugdet
Min. 2000 kr.
Binding
12 mdr.

Business

8.499,-
Pr. måned
Timer pr.måned
Op til 10 timer
SEO
max 5 søgeord
PPC bugdet
Min. 3000 kr.
Binding
12 mdr.

Pro

10.499,-
Pr. måned
Timer pr.måned
Op til 20 timer
SEO
max 10 søgeord
PPC bugdet
Min. 4000 kr.
Binding
12 mdr.