NY E-commerce platform
styrker Sweet Home's førerposition

Med en helt ny E-commerce platform som fundament har Sweet Home styrket sin profil væsentligt på det Grønlandske marked og har vækstet yderligere i og udenfor hovedstaden Nuuk.

Med en forholdsvist begrænset befolkning på 56.000 indbyggere, og en stor spredning af indbyggerne i omkring 80 byer og bygder, som kun er forbundet via vandvejen og luftvejen, kræver det noget specielt for at få succes.

Sweet Home er Grønlads største møbel- og boligindretningshus lokalt forankret i Nuuk, hvor service og rådgivning er i højsædet.

En stærk online visuel identitet

Sweet Home’s marketingstrategi er bygget op omkring en E-commerce platform og stærke tiltag på sociale medier.

Trafikken er kraftigt stigende på alle Sweet Home’s online-platforme, og markedet er udvidet fra at være i Nuuk til at omfatte hele Grønland.

Flere og flere søger information og inspiration på nettet inden der foretages et køb, dette gælder i høj grad også møbler. Det er derfor vigtigt at være tilstede, der hvor beslutningen træffes. Ud over et kraftigt stigende online salg, oplever Sweet Home i væsentlig grad, at kunderne har søgt information på siden før de kommer ned i butikken.

img_case
sweet-home-gulvlaegger-bil

Perfekt samspil skaber resultater

Som full-service bureau for Sweet Home, har vi altid den samme projektleder koblet på kunden. På den måde skabes et samspil der skaber resultater – hver gang! For Sweet Home leverer vi en lang række af vores services, så kunden altid kun behøver at spørge et sted!

• Projektledelse

• Strategisk markedsføring

• Design og visuel identitet

• SoME

• Reklamefilm

• Online markedsføring

• Digital

case_bg

Skal vi tage en uforpligtende snak?