En stærk full-service aftale giver First Stop
den travleste tid i 30 år

Med en gennemarbejdet cross-channel strategi har First Stop Vordingborg fejet alt konkurrence i nærområdet til side. De har vækstet kraftigt på deres salg af vinterdæk, og ikke mindst på totalløsningen, med montering, afbalancering og dækhotel.

Med et marked som i langt højere grad er præget af onlinesalg, måtte alle medier og kommunikationsmuligheder tænkes igennem. Resultatet blev en kampagne med fokus på den røde tråd og simpel kommunikation – nemlig at man skulle købe lokalt og støtte lokalt.

En stærk kommunikation – og ikke mindst historie

First Stops marketingstrategi er bygget op omkring en Cross Channel strategi, hvor det altid er det lokale geografiske område som er målgruppen. Vha. denne tankegang, har vi gang på gang, lavet kampagner der henvender sig til den præcise målgruppe, og derved har vi kunne levere meget præcis markedsføring, der har gjort at PPC prisen har været holdt helt i bund og et budget der har kunne nå endnu længere ud. First Stop Vordingborg har et fantastisk omdømme i lokalsamfundet, og dette har der selvfølgelig været fuld fokus på i markedsføringen.

roll-annonce_first-stop-vordingborg
first-stop-banner_facebook6

Perfekt samspil skaber resultater

Som full-service bureau for First Stop Vordingborg, har vi altid den samme projektleder koblet på kunden. På den måde skabes et samspil der skaber resultater – hver gang! For First Stop leverer vi en lang række af vores services, så kunden altid kun behøver at spørge et sted!

Kontakt Casper Bisgaard for yderligere information på cb@lyngeolsen.dk.

  • Projektledelse
  • Strategisk markedsføring
  • Design og visuel identitet
  • SoMe
  • Tryksager
firststopfacade

Skal vi tage en uforpligtende snak?