Der er penge at spare, hvis du vælger at lade et bureau varetage din markedsføring, men fundamentet skal være på plads.

Forretningsforståelse

Sørg for at vælge en partner, der forstår hvad din virksomhed laver – jeres strategi og mission. Det er fundamentet for et succesfuldt samarbejde. Sammen skal I levere det bedste fundament for et samarbejde, baseret på tillid og deling af erfaring og viden.

Proaktiv og nyskabende markedsføring

Markedsføring rykker sig konstant – lige nu, især online. Sørg for at finde et bureau, der har fingeren på pulsen og giver dig synlighed og værdi. Der skal tænkes ud af boksen, og sikres at der skal være en rød tråd i jeres markedsføring – på tværs af medier og kanaler.

Fleksibilitet

Det gælder om at være på forkant – om at have styr på kampagner i årets løb, gerne med et årshjul eller et roadmap, som I kan arbejde ud fra. Det er dog også vigtigt at være fleksibel, når der er nyheder eller andre relevante historier, der skal vinkles ind i jeres virksomheds fortælling.

Passion

Uden passion, ingen gennemslagskraft. Der skal nyt blod og nye tanker til. Hvis man fortsætter for længe med skabelon A, B og C, flytter man sig aldrig. Det gør ens potentielle kunder heller ikke. Kampen om deres opmærksomhed er skarpere end nogensinde før. Hvis du brænder for det du gør, skal det kunne ses i jeres markedsføring.

Problemløsning

Et bureaus fornemmeste opgave er at løse dine problemer. De skal have kompetencer, værktøjer og muligheder for at hjælpe dig i mål med dine udfordringer. Måske du skal have hjælp til at ramme en bestemt målgruppe? Måske du skal bruge friske øjne på din forretningsmodel? Måske din markedsføring skal kigges efter i sømmene?

Kemi

Undervurdér aldrig vigtigheden af god kemi med dine samarbejdspartnere. Der er mange dygtige bureauer derude, der i bund og grund leverer samme ydelser, men hvor kemien måske ikke er optimal. Man skal kunne stole på hinanden, så man kan løfte opgaverne i fællesskab. Det sikrer de langsigtede succeser.

Variable personaleomkostninger

Som rosinen i pølseenden, er der penge at spare ved at bruge et eksternt bureau til de store opgaver, som der ikke er ressourcer til i virksomheden. Med et bureau får du kreative løsninger, viden, kompetencer og friske øjne. Vi er gode til at varetage opgaverne indenfor budgetrammen og konvertere jeres investering til større afkast.

Skal din virksomhed udfordres?

Tag en uforpligtende snak med os. Så finder vi ud af, hvordan vi kan hjælpe dig.

Kontakt

Mads Lynge Laursen
Partner, strategi og kommunikation
ml@lyngeolsen.dk
+45 25 61 66 55